25.4.10

Biarkan aku sendiri

dem. gile emosi tajuk entri kali ni. haha.

ok. arini aku sampai malaysia dari filipina, bumi jejaka tampan. gile pasrah masa nak kene balik malaysia. sebab aku yakin. aku sebenarnya dilahirkan untuk menetap di sana. tapi ntah camne. sesat kat malaysia. malaysia pun malaysia la. bley naek kereta proton kan?.

10 hari rasa macam sekejap gile. pejam celik. celik pejam. dah abes. haish. saat-saat genting ni la aku perlu khidmat doremon. tapi takle. syirik. haha. masa nak balik tu. berat hati gak la. kene plak bila nak tinggal jejaka igorot yang hot gile. ada sorang muka macam zec efron ok. bukan setakat cair beb. dah masuk proses kondensasi dah ni. kawal napsu sarah. kawal. ingat uia. apakah?.

pape pun. 10 hari. bajet keseluruhan kurang dari rm900. terima kasih kat kakak aku yang rajin wat research. setahun beramah mesra dengan internet. kalu aku la. dah berbuih mulut tatap internet. hmm. simpan duit lagi la. cukup je duit. lari pi sagada. jumpa skandal skandal igorot. pegh.. berangan setann. haha.

oh kak. tahun depan mana mau pigi?.

waaa weee wuuu

No comments: