26.4.10

Pi main jauh jauh cik periksa

akhirnyeeeeee... *semput. tarik napas. sambung* eeeeee...

aku dah abes semua subjek wajib master. bes. bes.

sebenornye. result kuar masa aku kat sana lagi. tapi tak rela aku cek result. kang tengah shiok shiok bergumbira. nanges air mata darah sorang sorang di bumi anbiya. tibe tibe. haha. bila terkenang saat-saat gentir aku takle jawap periksa. baik aku lupa diri puas puas dulu. kalu tak. spoil abes. betul tak teman teman?.

betul....

malam tadi. aku dengan muka pasrah gile pi la cek result. abes nekad dah ni. walau apa terjadi. tabah je la. pedulik la result camne pun. nak meraung pun dah tak gune. betul tak rakan rakan?.

betul....

ok. isi matric. isi password. enter.

....

setann. lambat gile internet. bikin darah naek je. campak keyboard kang. hmm. seminit dua pastu. result kuar. tangan kiri tutup mata. tangan kanan scroll tengok result.

2 A-. 1 B+. weeeee~

pastu aku lupa diri. aku lompat dari bilik tengah ke bilik belakang. aku pun tak sangka aku ada kebolehan melompat dengan kadar berterusan. kagum weh. kagum. kakak aku dengan muka takde perasaan tengok aku. ya. adik mu bebas dari sampukan puaka kanggaru. tibe tibe. huhu. lepas dah semput melompat. baru aku sedar yang cgpa aku jatuh. dem. pastu sedih sorang sorang. sebab sedih punya pasal. aku amek kunci kereta. pi makan kfc. ntah pape. haha.

sesungguhnya aku merealisasikan pepatah melayu "bersenang senang dahulu. bersusah susah kendian". hmm. apsal cam pelik ayat tu?. ahh. persetankan mereka. yang penting. aku dah takde periksa. hunga hunga.

2 comments:

ainguzzle said...

kita hanya ada thesis. hehehehhe

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

yeshhh.. i like. :)