12.4.10

Pos balik gambia karang...

semalam masa tengah beramah mesra dengan cik syafa di ym. tiba-tiba ada orang buzz aku. kacau itu stim saja. tengok. kawan uia. mahfuz. insan dari bumi gambia. aku pun layan la (baek tak aku?). ketika tengah membahagi masa berkualiti melayan syafa dan mahfuz. statement takle blah. haha. tiba tiba. aku terdisconnect dari dunia maya (ampes punya digi). dunia maya?. wtf? statement takle blah lagi.

ok. sambung balik. alang alang dah terdc. aku tutup laptop terus. siap siap. kuar bercanda dengan kawan. aku pun bergumbira la. ho ha ho ha. balik ampang. buka balik internet. check facebook. cik mahfuz ada anta message. aku pun check la. dia tulis:

At least say gudnite, not just signing out, thats not professional

huh?. kau jatuh terhantuk bucu meja ke? apa kes tetibe emo ni. dah la cakap aku tak professional. aku laknat laknat kau. bes bes. sebab aku saja nak cari pasal. aku pun balas la. sambil gelak jahat. aku tekan send:

fine if you think im unprofessional. but hey. u acting very childish. grow up aite

tak sampai 15 minit. dia balas:

Am sorry if I pissed u up, I don't mean to touch ur nerves.

haaa.. tau takut. hahaha. kakak aku suh reply dont touch me (lawak gak lawak kakak aku. haha). tapi aku wat diam. chewah. poyo je. tapi mampus la.

kepada mahfuz gambia. sila jangan emo emo. kalu emo tak kacau orang takpe. ni kacau kondisi mental aku. wat lagi. aku report pos malaysia. pos ko balik gambia.

takut tak?. takut la.. takut laa..

8 comments:

ainguzzle said...

pastu emo masuk opis. mood tergannggu.. (aku ni tokok tambah aje.). haha

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

haha. ko kan seopis dgn dia. :P

ainguzzle said...

tu la. aku yg assume tgk die oke je. hehe

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ain. cancel redang. jom pi melaka. kita tatap museum puas2. guane?. :D

ainguzzle said...

mau g redang juge. asma da on. amcam. *wink wink sket. melaka nnti kite g juge. *wink wink lagi

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

asma da on?. mcm kagum dgn statement itu. keke. mau wink wink juga la. :D

Unknown said...

penat kenyit mata. heheh. aku rasa mcm rm300 ok if da cover semua. aku tak tnye diana lg. heh... lupe

ainguzzle said...

itu aku ye. termasuk ngn emel opis plak. hahah