28.4.10

Mabuhay Filipina

ok. lepas manila-banaue-bontoc. kami tiba di sagada yang lebih dikenali sebagai shangri-la (syurga dunia). sumpah cantek. dah la laki dia mantap tahap dewa. aaa.. uuu.. eee..

mengucap sarah mengucap. ok. sambung gambar.

echo valley. jerit sampai suara serak serak ayam. memang mencabar tekak.

dalam perjalanan ke sumaging cave. lawa siot. rasa macam amek gambar dalam studio je. pastu belakang tu canvas. haha.

spelunking. mencabar mental dan fizikal. nasib aku athletic. chewah. haha. sumpah bes. terima kasih cik kyle, guide berwibawa. dah la comei. eeee.. gigit betis kang.

sesi hiking untuk ke air terjun bomod-ok. sesi pencarian air terjun. kat malaysia tak mau carik la plak. tsk.

lepas sejam. sampai gak akhirnye. weeeee. sempat bersiram dengan anak orang asli yang badan smua nya ada six pax. gila la weh. ni nak mandi air terjun selalu gak ni. 24 tahun. asyik one pax je. jeles.

ok. ni memang kes langkah kaki kanan. tengah bahgia mandi kat air terjun mini - bokkong. ada orang jemput join picnic. rezki. rezki. oh ya. beras khas dari rice terrace. sedap dimakan begitu saja. seyes ni. punya la sedap. aku melantak sampai sunburn. lupa diri.

bersama jeffrey yang comei. guide masa ke bomod-ok.

sesi menyogakan diri bersama dada, ex-sami yang lawak gile. musykil. dia keje part time comedian kot?. menarik.

aktiviti paling aku suka. bonfire dan persembahan tribal dance dan gong bersama puak igorot yang gile babas hot. oh ya. tu guide kami masa spelunking, kyle.

ah.. aku rindu sagada. tsk

2 comments:

Midgesque said...

it look awesome and super duper great! I nak join! huhuhuhu I am really-really jeles OK! :P *padan muke aku! wakakakaka next trip definitely following! Lesson lerant baby! Lesson learnt!

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

Filipina --> super fun!. wajib ikot next trip aite. :)