16.5.10

Bikin gua panas je

ok. arini ada briefing wief kat klcc convention centre. aku yang liat tahap dodol nak bangun pagi. dengan ajaibnya. mampu bangun tanpa sebarang masalah. bila ingat-ingat balik. aku pun terkagum dengan diri sendiri. haha.

briefing jam 9 pagi. 8.59 pagi tepat aku sampai. dan seperti biasa. ada berapa kerat je orang. dem. hampagas tol la. dalam 11 pagi baru mula program. dem sekali lagi. janji melayu pun kalah teruk camni. haish.. ni bikin gua panas ni. tapi takpe. nasib baik sarapan sedap. dimaafkan.

masa daftar nama. aku dapat tau kene jaga registration. apakah?. setan punya lulu dan baljeet. cakap dapat liaison officer. aku cket punya bangga. sampai tido pun gelak. tengok tengok dapat registration je. wief dan harapan palsu nya. jamban!.

tarik napas. hembus. tarik napas. hembus.

balik tido pun bes.

No comments: