15.5.10

Wangi nyeee. anak sapa la tu?

sanggup mak aku beli simcard dubai. telefon aku yang tengah bahgia kat malaysia. semata-mata nak kritik pilihan perfume aku. sayang tol mak aku kat aku. pasrah~

mama: sarah. u sure u want this perfume?.
sarah: ho la. sedap tu..
mama: apa yang sedap nye?. bau tayar.
sarah: tu yang wat sedap tu. yum yum.
mama: baek ko bau tayar keta kat umah tu. free.

erk. ok. tetiba terdetik. mak aku ni dulu juara debat ke?. ada je dia nak counter. balik balik. aku gak yang terkesima. haish. takle jadi ni. memang dasar counter tol la. tabah.

tapi. walau mak aku tentang abes pilihan aku. sebab dia yang nak bayar kan. aku dapat gak perfume idaman kalbu. mekaceh mama. mekaceh. suka amat. memula je bau tayar sebab tu salah tu note dia. tapi lama cket. bau syurga dunia okehh. jangan tanya bau camne.

wargh. macho setannn botol dia. wuuuuu.

sekarang aku makin wangi. semua orang sila jeles. haha

2 comments:

ainguzzle said...

kelakar la mak ko... ada ke dia suh cium bau tayar.

teringat plak dia suh aku urut tgn dia dulu2. hehheh. mak ko best

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

aku xle blah tp dah mak aku. pasrah je la. hehe. tu la. dia perguna ko sebaek mungkin. :P