19.5.10

Memang sah takde keje

lagu daft punk abes rancak. klcc convention centre dah macam disko. tengok telefon. nombor tak kenal. hm.

aku: hello?
dia: hello. sarah ada?. (berlagu macam orang siam cakap)
aku: ye... speaking. sapa tu?
dia: eh. takkan u tak kenal i kot?.
aku: tak kenal. sapa tu?.
dia: i selalu tengok you dari jauh. teruk la you tak ingat i.

dan berterusan la aktiviti teka meneka selama 3 minit. kalu masuk pop quiz. dah lama aku terkeluar.

dia: u kat mana?. jom keluar.
aku: klcc convention centre. keje. skrg nk pi makan. join?. jom.
dia: ok. u tunggu kat aquaria. nanti u nampak orang brenang sambil babai. i la tu.
aku: huh?. bwahahaha.

ok. 2 minit kemudian. dia terlupa ejas suara. akhirnya. erk. aku kenal suara ni. dem.

aku: setan la ko husennnn.
dia: haa. kenal gak akhirnye. haha.

urghh.. selalu kene camni. dari dulu sampai sekarang. memang takde keje tol la bebudak ni. tapi terharu pun ada cket. simpan gak nombor telefon aku ye. hehe. nak ajak lepak. bley plak maen teka-teka nak dekat 6 minit. banyak tol kredit korang ek?. las-las. tak jadi gak jumpa. penat gile. balik rumah terus pengsan. bes bes.

cik husen. nanti kita lepak kat hai peng yek. :D

No comments: