27.5.10

Cita-cita terkini

ok. kalu diberi peluang. aku nak tuka cita-cita. dah tak mau jadi drug lord. aku mau jadi polis traffic. abes ekstrem seh. huhu.

sebab aku memang pakat hangin satu badan bila tengok orang pandu macam haram. setannn. kau ingat jalan raya malaysia ni hak milik tetap ko ke?. kalu bahaya kan nyawa ko sorang je. takpe ah. aku pun tak kesah. ni ko nak mampus. abes smua ko angkut sama. macam beli satu. percuma sepuluh plak. memang patut rejam orang camni.

bila sangkut dalam jam. ikut hati. nak je aku kuar keta. tulis saman. lekat kat windshield khas buat insan-insan yang curi jalan. elok-elok jalan tu dua lorong. tak pepasal jadi empat. kalu minat matematik sangat. wat la kira-kira dalam kertas. bukan atas jalan raya.

Kemungkinan kalu cik sarah jadi polis traffic
+ jabatan polis traffic kaya dengan duit saman
+ majoriti orang KL akan ditarik lesen
+ majoriti orang KL ada sejarah saman atleast sekali
+ kene langgar dengan musuh
+ disimbah asid (kak aku dan pengaruh tv nya)

tapi aku rela. demi membela nasib mereka yang ikut peraturan dan kesejahteraan jalan raya. sumpah rasa macam gerak khas. ececeh.

ok. kalu aku jadi polis traffic. aku takmo pakai baju polis biasa. tak ranggi. mau pakai macam di bawah. kene langgar atau simbah asid. tak lut beb. bes. bes.

segak sial

No comments: