3.5.10

Demi mrs. field. laut api sanggup ku redahi

chewah ayat. bergelora abes. huhu. mrs field bukan skandal. aku tak maen milf. layan yang bergetah je. haha.

serius sarah. serius. ok. mrs field ni nama kedai brownies. memang terbaeeeek ah!. amek kau. bukti bertapa mashuk nye brownies makcik field ni. dulu selalu je makan kat klcc. tapi ntah nape. brand ni secara bermuafakat ghaib dari tanah melayu. ampes tol la. tak pepasal aku dah tak lalu makan brownies. ececeh. huhu. makan gak tapi tak sesedap makcik ni punya la. tsk.

masa kat manila. aku hepi menggila bila jumpa mrs. field. akhirnye. jodoh menemukan kita. ikut hati. nak menari macarena dan dan tu gak. tapi demi menjaga maruah kak kandung aku. cancel. hm. aku memang adik mithali. takyah cakap. dah tau. haha. mata aku masa tengok koleksi brownies tu. pegh.. bersinar tahap sailormoon. maka. beli la satu. bukan kedekut ok. berjimat. huhu. masa geget tu. cair dalam mulut woi! *kuar pelangi*. nikmat. memang nikmaaaaat. bile nak beli satu lagi. kedai dah tutup. pasrah.

8 hari kemudian. sampai je manila. mata abes melilau cari mrs field. sah dah kene sampuk!. ahh.. takde takde. mesti mau. sanggup nak pi robinson tu. walhal jauh gile. nak jadi cerita. malam tu aku. sheena dan along pakat kuar bergumbira. malam terakhir di filipina katakan. maen redah je. nasib sampai gak makati. lepak la di mall bernama glorietta. lawa gak tempat ni. tanya concierge. dia cakap ada mrs. field. mata bersinar lagi. tengok jam. aiseh. lagi 20 minit nak tutup. tu pun ada kedai dah tutup. kenapa? oh kenapa?.

mengidam punya kehe. jangan tak percaya. aku lari 10 blok demi mrs. field weh. setannn. mana aku nak tau mall tu ada 10 blok. dari blok nama glorietta ke blok nama greenview. gile la. dah la pak guard gelak bila aku tanya direction mrs. field. ampes. tapi akhirnya. jumpa gak. nasib tak tutup lagi. weeee~ bengang sebab lari jauh punya pasal. aku beli EMPAT brownies!. muahaha. ho la empat. tak baik membazir. ececeh. huhu. terima kasih sheena dan along sebab sabar mengejar di belakang. tak pepasal korang terlibat dalam ekspidisi mencari brownies.

konfem! memang konfem layak masuk amazing race sekarang.

No comments: