14.9.10

E dan O

tetiap tahun balik penang. dari kecik sampai sekarang. asyik dok lalu kat hotel Eastern & Oriental. tapi tak pernah masuk usha dalam.

E&O ni memang hotel orang kaya. lebih 5 bintang. kalu setakat nak masuk tengok lobi. dalam mimpi pun belum tentu lepas. kena wat reservation baru bley. gile.

tapi tahun ni. kakak aku dah nekad nak masuk E&O. aku dan adik aku layan je. oleh kerna itu. kami tempah English hi-tea buffet. sanggup tu. semata-mata nak masuk E&O. huhu.

satu set. RM45. anda akan dapat:
+ 1 teko tea
+ 2 scones
+ 1 chicken pie
+ 6 sandwiches
+ 5 pastries

nama je buffet. tak buffet pun. akan ada orang datang hantar makanan kat meja. abes ekslusif la tu. hm. memang ekslusif pun. haha. amek dua set untuk tiga orang. aku. sheena dan amin.

kiteorang pi pakai baju kurung dan amin. baju melayu siap bersamping. rasa macam anak raja kemasek je masa tu. hehe. tempat dia?. serius lawa. tapi sayang. takda orang melayu pun melaenkan kami. dah ah pakai baju tradisional. nasib mat salleh kat situ tak request kami joget lambak ke ape.

cafe tu memang sunyi gila. sebab smua orang cakap bisik. aku pun tak tau nape. tapi kami pun las las cakap bisik gak. peer pressure. ntah pape. tapi bila semua orang dah mula balik. maka bermula la sesi cam-whoring. oyeh oyeh.

laluan ke cafe 1885. dan sheena yang macam puaka

cafe 1885. lawa gila. bukan amin. tapi interior itu.

dalam toilet pun layann. tsk

tepi pool. terjun. masuk laut terus. bes bes

konfem tak layak kawen anak raja. tsk

No comments: