25.8.11

IIMU selamanya

arini. ari las aku keje IIMU. setelah 3 tahun bersuka duka bersama staff iimu. dah tiba masanya untuk aku teruskan hidup. ecewah ayat. heh.

tapi serius. sedih gak nak tinggal IIMU. walau aku pernah je tinggal IIMU sebelum ni. tapi tak sama weh. dulu tinggal kejap kejap je. ni macam tinggal selamanya je.

jangan warga iimu resah. sebab saya bukan kacang lupakan kulit. ececeh. konfem cikgu bm aku dedulu bangga kalu dengar ayat aku. haha. tapi betul ni. kalu ada masa. aku tetap akan datang lawat iimu.

kalu ada event. aku mesti datang kasi support. busuk busuk pun moral support. tapi kalu iimu wat makan makan. konfem aku datang. haha. sebab selama aku kerja situ 3 tahun. catering iimu pilih tak pernah menghampakan. yums.

buat warga iimu sekalian. terima kasih atas segalanya. kau tetap di hati ku. eklas dari sarah baharudin. graduate assistant 08-11.

idop iimu!

No comments: