6.8.11

Slam: Malaysia vs Singapura

lokasi: KLPac
kerna: lawan sajak
mereka: sarah. sheena. mereka.
mood: semangat juang

memula macam malas. tapi sempena ramadhan yang mulia ni. harus la tingkatkan semangat sebagai adik mithali. mulia abes. keke.

jadi. aku pun ke klpac la. tengok kakak aku lawan poetry slam. malaysia lawan singapore. kira kakak aku wakil malaysia ah. hebat tak hebat. wagh. bangga nye. bangga nye. (ok. kakak. sila terharu). heh.

kali ni. lima lawan lima. gaya macam nak lawan zero-point je. muka lepak je sesorang. tapi bila dapat mic. mak aih. lupa diri kau.

wakil malaysia: kakak aku dan persona nye, angry black woman. jamal dan persona nye, juga angry black woman. haha. tato dari poets passport dan dua orang jelitawan lagi.

singapore pun tak kurang hebat. mike, juara lepas. ben, dan ramos nye yang sebesar alam. bani haikal yang macam tak mandi, tapi super talented. kau nanyi gila sedap. luluh ulu jantung jap. dan dua orang lagi yang juga berbakat.

lawan punya lawan. punya lawan. punya lawan. dan pemenang nye adalah?

ok. bukan dia. comei thou :P

hm. bukan dia jugak.

tunggu... tunggu...

yeah! african dude yang menang!

haha. walau tato dari afrika. dia tetap malaysia di hati. hm. abes satu malaysia la tu. haha. dan yang penting. dia menang. yang bermakna. malaysia menang!. woot woot.

in ur face singapore! wakaka.

No comments: