28.2.12

Akhir nya

setelah beberapa hari:

- tak tido
- kunyah kopi
- perah otak
- studi law
- mabuk laptop
- kejang jari type
- balik keja malam

article harvard dengan rasminya sudah siap! woot woot.

arini. aku lepak opis bersama bos dan homam hingga jam 2030 kot. serius cemerlang. layak dapat anugerah pekerja tahunan camni. heh.

dari jam 1700. aku dan homam berganti menaip sambil editing article. lama jap tu. bos datang cek. terus gelabah dedua. tabah.

ok lah. tak banyak kene ubah. penat je aku cuak menggila. haha. menurut bos. info aku smua betul. cuma ayat kene ubah cket. direct sangat. takut jadi isu.

kene plak article ada kait dengan institusi kesultanan malaysia. silap je cket. aku dan bos bley kene buang negara. gila lah. dengan pantas aku mintak kewarganegaraan siam. haha.

lepas dua jam bergabung tenaga mempercantikan article. siap gak akhirnya. bwah-ah-ah. rasa macam nak joget kuda kepang time tu gak. sumpah lega.

yang aku tau. bos mau ke amerika esok. pape perubahan pada article. dia harus bikin sendiri. aku dah takda kene mengene dah. haha. bes bes.

sebelum balik. bos salampelukcium aku. terima kasih kata nya. aiseh. lembik jap. memang dasar mengenang budi punya bos lah. siap cakap mau bawa harvard balik untuk aku dan homam kerna bantu dia.

aku tunggu. kalu tak bawak balik pape. siap! sumpah jadi emas. kasi lebur. pastu jual kat habib jewels. haha.

kepada boss. smuga public lecture harvard berjalan lancar. ameen.

6 comments:

Acemafia said...

perghhhhhh.... pergghhhhh.. pergghhh....

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ahh ahh ahh. *bunyi ini innocent* haha

Acemafia said...

knp aku pikir laen? mcm x innocent je.. hurmmm heh

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

sbb tu aku inform awal2 innocent. sbb aku tau tahap inception ko tinggi. haha

Acemafia said...

mlm ni aku ke uia.. heheh

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

aiseh. doing free show is it? me in ampang. rugi rugi