9.2.12

Terkesima maksimas

arini. ke opis. harus jumpa big bos a.k.a rektor.

masuk. salam. duduk. bincang.

lama gak la. bincang pasal status buku dia smua. ingatkan aku handle dua je. tup tup. aku kene tutup akaun untuk lima projek dia. adoyai. tapi takpe. layankan aje.

yang penting. buat kerja bebagus. bikin bos kagum. maka. senang lah aku nak mintak support letter nanti. haha. memang dasar pikir kedepan tol la. hebat. memang hebat. heh.

sejam kendian.

kemas barang. salam bos. ingatkan dah abes kerja. sukati aku je. haha. tetibe prof. berkata kata:

"sarah. i need you to write around 30 pages article on demystifying shariah, islamic legal system transformation in the 21th century. i need to present that paper at harvard law school end of this month"

terkesima.

dafuq? article untuk harvard law school?

aku diam. nak kata april fool. baru february. takkan ni lawak valentine kot? pastu dia dok terang la paper ni pasal apa. aku diam je. tengah proses apakebendantah dia tengah cakap.

15 minit kendian.

aku di luar opis. blur. dan tetibe. aku macam tersedar. maka. bermula lah sesi panik attack.

rektor! y u do this to me?

ugh.

No comments: