14.2.12

Hari pecinta

sempena hari pecinta sedunia. aku, sarah baharudin akan menyambut hari ini bersama cinta sejati ku..

makanan.

lalu dengan pantas aku drift the restoran baru.

the haven.

kedai organik. tapi sedap gila babas. kalu aku dalam dunia kartun. konfem dah sampai langit ke tujuh sambil keluar pelangi dari mulut. haha. serius lazat.

kalu lah ditakdirkan aku jadi zombie. konfem aku terus serang the haven. makan dulu smua dalam menu. pastu makan chef dia. ok. apa kene ngene ntah. sila abai. haha.

sempena hari baik ini. aku pun oder lah dua benda. ecewah ayat. macam biasa oder satu je. haha. ok. aku oder gourmet burger dan apa ntah lagi satu.

bila sampai. amek bau. makan.

mak aih. gila sedap. bley mengalir air mata lazat camni. huish. memang tak sesia aku datang makan sini. harga agak mahal la tapi lantak. aku rela demi air tangan chef. tabah.

oh haven. smuga bertemu kembali. muah muah.

om-nom-nom.

4 comments:

Acemafia said...

makanan organik? ade mkanan exotic x? (tarian exotic x de pon x pe, kl ade pon ok, hehehehe)

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

Ace: aceeeee! i miss u lah. ok. sila terharu skrg. haha. organik yg bes. kalu exotic lg bes. apa kata aku makan. ko pole dancing? bes bes

Acemafia said...

huhuhu..im back in up town danau kota.. kl aku pole dancing mmg jarang mak mak datin balik umah pastu.. heh

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

ko jual body kat up town ke? canggih location. dkt dgn aku. cantek. kalu ko poling, bapak ayam pun tak balik umah sama. heh