12.2.12

STPL 2012

lokasi: tekam, pahang
tarikh: 100211 - 120211
insan: 40 orang
kerna: Special Training for Potential Leaders
tajaan: iimu

aritu pi sungkai dan trolak. kali ni pi tekam, pahang plak. tak jauh mana pun. sekangkang kak zetty je. haha. chait. baru excited nak pi jejauh. tapi layankan aje.

janji smua ditanggung rapi oleh iimu. takle komen lelebih. sesia je idop kene sumpahan abushouk. mandi bunga empat belas purnama belum tentu okeh. huish. meremang. haha.

ok. bebudak stpl kali ni serius bengong. seronok aku. tapi group aku macam hampeh. bes je vote aku jadi ketua kumpulan. dah la smua jejaka. tak pepasal aku rasa macam queen of the world. hehe.

kali ni serius banyak outdoor. rafting ada. trekking ada. caving pun ada. mak aih. mampu mengalir air mata shukur aku. haish. i lap u lah iimu. aku punya la semangat. mesti iimu terharu tengok kesungguhan aku sepanjang aktiviti. haha.

abes je outdoor. malam tu ada bbq plak. peh. memang masyuk. aku lepak tepi bbq lamb ah. memang dasar karnivor betul. tapi takpe. janji hati senang. heh.

memang bes la stpl kali ni. kene plak pompuan enam orang je. kurang cket drama. melainkan drama bendera group unity kene curik. memang misteri abes sapa pencuri. rerupa ahli aku sendiri. give me twenty lah! kaki tangan smua on. haha.

dan yang paling takle blah. aku di vote sebagai participant wanita paling berwibawa. bley muntah pelangi aku. haha. nampak sangat aku bising. tu smua kenal. tapi takpe. pape pun. terima kasih rerakan. saya suka hadiah piuter klcc itu.

[ meredah hutan belantara dengan jitu ]

[ sesi menguakan diri di gua angin & sanding ]

[ lumba bot yang macam haram ]

[ aktiviti faveret - bbq ]

[ aku dan ahli synergy ]

[ warga stpl 2012 ]

2 comments:

Acemafia said...

gunung senyum yg berhantu itu?

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

huh? berhantu ke? happening je. hehe