16.2.12

Hanya seperti itu

aku dan sheena drift ke chukai.

selumber. maen blah je. tinggal keje. tinggal smua. terus hijrah ke chukai. gila otai.

dah la mak ayah aku tak tau. abes suprise la tuh. hm. agak suprise la. dah la siap bawak tot, si kucen gemuk. memang double suprise beb.

tapi perjalanan macam siot. sengsara aku. dua kali berhenti kot. bukan kes dreba ngantuk. tapi kes tot nak muntah. haram.

mabuk keta ke apa? dah la lepak atas aku. gila kecoh dalam keta. haha. nasib tak muntah. mau aku campak tot dalam batu belah batu bertangkup kalu ye. tabah.

las las tuka dreba. aku drive. kak aku pangku tot. sampai chukai gak la aku drive. tapi takpe. aku rela. dari bermandi muntah kucen. kalu muntah badang. tahan lagi la. haha.

4 jam kendian. maka sampai la kami di chukai. serius rindu. kali ni. takda sesapa pun tau aku balik chukai. yang aku tau. mau duduk umah. lepak bersama keluarga.

dan itu lah yang bakal aku buat sepanjang lima hari ni. bes bes.

life is great.

No comments: