4.2.12

Makan besau

lokasi: la gomera spanish buffet
insan: baharudin sekeluarga
sempena: hari jadi baharudin
mood: riang ria

arini. kami sekeluarga ke neo damansara. layan la gomera spanish buffet sempena hari pertabalan baharudin yang ke 58.

mak aih. gila segak bapak aku walau dah 58. ok. smuga aku dapat genetik awet muda itu. ameen. haha.

kami bertolak gila awal. konon early dinner. abes sehat la tu makan awal. tapi bila sampai. hm. memang bes datang awal.

takda orang seh! serius bes. sempat la berangan kedai tu aku yang punya. haha. sejam kendian. baru orang mula ramai. memang tak sesia datang awal.

dan seperti biasa. anak anak baharudin akan hadiahkan kad buatan sendiri. mak ayah aku memang suka kad anak bikin. unik katanya. takkan dapat di tempat lain.

hm. bagus gak. sep duit aku. haha. pape pun. selamat hari jadi ayah. love you very much. hope you like my card walau macam budak tadika buat. tapi sesungguhnya. itu yang dikatakan seni. haha.

[ birthday boy. amen. sheena. mama ]

No comments: