13.3.12

Ayuh mintak kewarganegaraan Vietnam

tarikh: 080312 - 120312
lokasi: hanoi. halong bay. nihn bihn.
insan: sarah. sherly
bajet: rm535 (exclude flight)
status: sukses

memula filipin. pastu indon. kini? mau jadi warganegara vietnam plak. haish. masalah tol la. kalu sultan tau. mau dia buang aku negara. hm. sila hantar aku ke ireland please.

ikot hati. tak rela balik malaysia beb. kena plak bila dah jejak halong bay dan ninh binh. mak aih. cinta pandang pertama okeh. ececeh ayat. macam siot. tapi serius lawa northern vietnam. amat memukau kalbu.

bagi aku. serius mengancam backpack vietnam. mencabar mental, fizikal dan batin. huh?. ok. sila abaikan yang las. haha. ikut forecast. patut cuaca sesuam kuku.

aku pun pakat angkut t-shirt bebanyak. sampai sana. kurang 10 celcius kot. amekau. nasib aku berkulit gajah. rileks je. semek sherly dah rupa backpack alaska je. tabah. nampak sangat cuaca dah tak menentu.

tapi takpe. yang penting bes. dah la murah. tempat lawa. jejaka howt. memang serius cukup pakej. nasib aku kuat iman. kalu tak. mau sherly balik mesia sesorang. bravo pada diri sendiri. oyeah.

ok. ok. kalu cerita. sepurnama tak abes. ececeh. sebab memacam kami wat. aku post gamba je la. bak kata cikgu pj aku "gambar seumpama seribu kata-kata". tetibe. haha.

dengan ini. saya mempersembahkan 'amazing vietnam' siri satu: hanoi.

[ sarah dan shirley yang kesejukan ]

[ dorm rm18 aku yang sangat mengancam ]

[ jalan di french quarter. nyaman gilas ]

[ water puppet show. hanya di vietnam ]

[ area one pillar pagoda yang cun ]

[ night market yang panjang melampau ]

[ bandar hanoi yang meriah ]

[ hoan kiem lake yang menenangkan ]

[ musim bunga. cun siot ]

[ ngoc son bridge yang membuta mata ]

No comments: