25.3.12

Teman tapi mesra

amad. chef. rebel. dan teman aku dari umur 7 tahun. genap dua puluh tahun persahabatan tahun ni. mak aih. gila lama. lagi tua dari klcc kot. caya lah.

lama gak lah aku tak lepak sama dia. tetibe tadi telepon ajak lepak. loh. idop lagi rupanya. heh. aku on aje. orang bujang katakan. cewah. haha. maka lepak lah kami di rasheed sup kangkang.

ingat kan mau lepak kejap je. tup tup. amekau. dari midnite sampai jam 6.15 pagi. serius tak sedar. tetibe dengar bang subuh. ni baru nocturnal sejati. malam jaga sambil minum sirap. pastu borak macam tak jumpa seploh tahun je.

bila rasheed mau tutup. bley sambung borak kat umah dia. sambil makan durian. pastu dia mau tengok umah aku. sambung kat umah aku plak. sambil makan oreo. bongok gila. haha. memacam topik la kuar. kalu wat buku. mau jadi ensiklopedia neh. tabah.

hm. cik amad. its really good to see you again. smuga persahabatan ni kekal bebila. dan terima kasih belanja aku makan. siap desert durian. tido senyum aku beb. haha.

No comments: