24.3.12

Si bisu yang bakal buta

lokasi: moo cow, wangsa walk
insan: sarah. mahfuz. orang bisu

tadi lepak layan yogurt bersama cik mahfuz, teman sejawat di iimu. tengah shiok menikmati. orang bisu mana ntah datang. mau jual barang. aku baru je abeskan dwet beli yogurt. dah la laki tu mintak rm10. slumber.

aku dengan gerak badan paling menggoda cakap la tak mau. cket punya senang. orang buta pun bley paham kot. tapi laki tu wat wat tak paham la plak. mau je aku hantar pi kelas gerak badan. tabah.

dah la wat tak paham. dengan muka abes innocent. mamat bisu tu pegang bahu aku. bahu mahfuz. pastu satukan jari telunjuk kanan dan kiri. dah la tu. siap kuarkan gelang spesel ada love dari poket belakang.

whattheduck.

wagh. gila bongok. stress aku. mau je aku baringkan laki tu atas meja. pastu terbalik meja dengan mamat tu sekali. haha. serius misteri. apsal smua orang ingat aku dengan mahfuz neh?

nasib baik yogurt wintermelon aku sedap. kalu tak. mau nye laki tu jadi bisu dan buta.

No comments: