16.3.12

keTABAHan

semalam. aku ke bee won bersama cik mahfuz. layan makanan korea bersama jejaka dari gambia. okeh. sangat lah tak masuk. haha. tapi bedal je la. aku mengidam sangat.

ok lah outing ni. makan bee won. pastu pekena chatime. peh. heaven! dan mahfuz. okeh la. apa aku makan. smua dia nak try. kira mau mencuba. bagus. jarang aku jumpa african camneh. good boy. haha.

arini. aku ke iimu. smua pakat senyum semacam je. pastu chant 'date date date' reramai. sabo je la. nasib aku kuat iman. kalu tak. mau nye aku kamehameha satu uia. haa.. tau takut. huh. tak takut? ala.. takut la.. tsk.

baru kuar sekali. dah kene sakat macam apa je. tabah. tapi serius takle lawan tahap kreativiti k. aini. siap reka lagu okeh. macam haram. dah ah tak sedap. kalu catchy. takpe gak. sejuk cket hati aku kan? tabah.

tapi abaikan smua itu. walau sedikit sakit otak. janji perut aku gembira. kerna sesungguhnya 'a happy tummy makes a happy mummy'. ok. walau slogan macam haram. janji rhyme okeh. haha.

aiseh.. tetibe teringin steak suzy's corner. ahh ahh.

No comments: