13.10.12

Aku, engkau dan dia

lokasi: publika hartamas
insan: sarah. epahadi. nanasrul.
sempena: mini reunion
mood: lapaq. sejuk dan ceria

serius lama tak ketemu nana dan epah. tetiap kali jumpa. asyik tekejut je aku. mana tak nye. arini jumpa. perut nana dan epah sudah maju kedepan. aritu jumpa kempis lagi. what kind of sorcery is this?

serius awkward memula. pabila dikelilingi hot momma. yang bikin lagi awkward. pabila perut aku hampir serupa perut tujuh bulan mereka. haha. takmo kalah okeh. tabah.

tapi bila pepikir balik. macam tak pecaya je. waktu pantas umpama husain bolt. las aku ingat. dok lelari baling tepung nun di tangga matrik uia. dan sekarang? sudah berkeluarga dan mengandung tujuh bulan. 

pasni tak tau lah camne. tup tup. anak dah tiga. haish. risau aku pikir camni. huhu. pape pun. terima kasih nana, epah, hadi dan asrul. walau lepak kejap je tadi. tapi layan ah. bukan senang nak kumpul camni.

dan sesi seterusnya? silap silap bulan disember di hospital pabila epah dan nana beranak. waduh. nyilu nok bila terpikir. haha. 

[ epah di kala tujuh bulan dan aku ]

[ nana yang maintain dan aku yang cover perut. hehe ]

No comments: