7.10.12

Mereka


memula mintak putus. aku macam rileks aje. siap tido balik sambung mimpi pastu. slumber. haha.

tapi dalam 4 jam kendian. baru terasa nak sedih bagai. sedih dah lah kan? ni sedih menggila okeh. oh dem u hormon. tabah.

tak ramai yang tau aku ada bf seblum neh. aku wat diam je. yang tau tak sampai 8 orang. tu pun femli dan beberapa orang kawan yang terkantoi. haha.

bila jadi camneh. aku kontek lah orang seperti cik sheena, cik fatin dan cik sherly. kalu layan feel sesorang. parah oi. dan serius aku terharu. mereka teramat lah supportive. 

cik fatin terus suh aku sesiap jumpa di midvalley kot. dalam 6 jam gak lah melepak. borak gelak. siap naik 4d stimulator. sempaaat. tapi sumpah lupa terus kesedihan melanda. 

dah la tuh. cik sheena plak asyik sms dan call check sama aku selang berapa jam. dan cik sherly pun sama. cik una dan cik syafa siap message dari ireland dan mekah. walau benda simple je. aku tetap rasa teramat disayangi. 

a friend in need is a friend indeed. 

sekarang aku tau sapa kawan susah senang. tak termasuk cik sheena. sebab dia kakak aku. nak tak nak. kene ada time susah. haha. pape 

pun. maceh cik sheena, fatin, una, syafa dan sherly for being there. love you all.

No comments: