11.10.12

Penangan murka neraka ke enam


ok. arini. aku batuk teruk gilak. macam mau terbang anak tekak aku smua. kalu batuk. bergema macam dalam gua. serius malas. ingat hati mau tido je. bes bes. 

tapi sebagai cikgu berdedikasi. aku redah gak pi kelas. tabah. dan masuk kelas. bebudak pakat apsal muka nampak tak bermaya. amboi ayat. konfem selalu tengok iklan shampu. hehe.

bersiap apa perlu dan teruskan sesi mengajo walau lembab gila. asyik berhenti batuk je. huish. seksa okeh. tengok aku mengajo dalam keadaan parah.

cik qasim sibuk borak di belakang. aku mintak dia fokus sat. lima minit. aku kasi smua balik. tak ke win-win situation nama nya itu. cewah. haha.  memula diam lah. 

lama jap tuh. dia sambung balik. empat kali gak lah aku negur. las las. aku fed up. aku amek duster. lap papan smua. aku kemas barang lalu menghembus kata kata azimat.

class dismissed 

huish. memang pekataan faveret aku okeh. haha. aku tak tengking pun. tapi satu kelas cuak. smua pakat keras kat kerusi. diam je. tetibe ada suara suara cakap "teacher, we want to learn".

ahh. blah. ayat amek hati siot. tapi serius. tak penah aku tengok bebudak aku camtu. abes mixed emotion lah. padan muka. hehe. 

sebelum aku kuar. smua pakat datang salam aku lah. tepuk bahu lah. ramai gila yang doakan aku cepat sembuh. yang nak masakkan sup dan anta klinik pun ramai.

walau muka aku sembab yang amat. dalam hati. peghh.. riang ria okeh. suka aku tengok depa rasa bersalah camtu. baru korang tau. huhu.

hm. mari kita tengok kelas seterusnya camne. bwah-ah-ah

No comments: