2.10.12

Jendela hidup

bak kata orang tetua.

mata itu jendela hidup.

dan oleh kerna itu. arini aku beli contact lense. wat kali pertama dalam sejarah idup. konon mau bikin jendela hidup aku luas cket lah. yo yo jo. haha. 

tapi serius. aku mana layan pakai contact lense smua neh. budak kampung katakan. pakai spec aje. hm. sedih lah plak ayat. hehe. 

tapi sempena 27 tahun. aku ingat mau cuba benda baru plak. dan benda pertama aku teringat. contact lense

macam menarik. dan agak murah. maka dengan pantas aku borong trial set untuk sebulan. semangat!

dan alang alang mau beli. terus amek warna kelabu okeh. haha. tapi kelabu gelap lah. baru au natural cket. dah tu. siap beli yang bikin mata besar. 15 mm. pehh.

lepas je pakai. waduh buk. bahaya amat. mata macam awek korea kot. jelita amat. tapi tang mata je lah. bahagian lain macam dari india. tabah.

ahh pedulik. yang penting. mata aku menawan umpama purnama. ayat macam haram. haha.

[ tatap lah jendela hidup ku. ayaaaaat. babik. haha ]

No comments: