9.10.12

Apakah?

aku ada ramai kawan foreigner. terutama dari benua afrika. aku pun tak tau lah nape. tapi macam senang klik sama mereka. 

hm. misteri. apakah aku separa afrikaan? berangan. haha.

dan tadi. aku kuar sama nafiu ke klcc. teman seuniversiti dari nigeria. melepak dalam empat jam gak lah. 

serius okeh mamat neh. tak macam separuh afrikan lain. pandai. beradab. baik. smua lah. sampai lah tetibe. dia kasi statement takle blah. haish. 

clash of culture i guess? tapi aku tetap takle terima.

aku: im going to watch a performance later.
dia: what time are u coming back home?
aku: depends. if the show ends early. then early. if not. pretty late.
dia: you are not acting like a woman.
aku: huh? 
dia: you are acting like a man.

wadefak? bukan nya kalu aku balik lambat. terus tumbuh janggut, halkum bagai. aku balik esok pagi pun. aku tetap ayu okeh. tetibe. haha. 

dah ah muka serius gilak bila masa cakap camtu. berkerut dahi smua. siap tekan suara. mungkin la dia concern. atau jeles aku tak ajak join. ayaaat.  

tapi haish. aku tetap tak suka ah. takmo dah kuar sama dia. wek wek.