1.12.12

Banjir setaman

arini. aku ke uia. untuk jumpa si dia. mau kasi souvenir dari koh lipe. walau dah takda pape antara aku dan dia. janji tetap janji.

dalam perjalanan ke uia. kepala pusing okeh. memacam mau aku luah. sebab aku pecaya. sekira nya mau putus. harus putus cara baik. itu aku lah. 

dan terlalu banyak soalan tak terjawap. sakit tak sakit tu taruk tepi. yang penting. aku dapat jawapan. senang cket aku nak mara ke depan nanti. ayaaat. hehe. 

sampai je di uia. terus sms dan jumpa. adoh mak aih. terus macam menyesal jumpa. sekali pandang. terus blank ok. terus lupa apa mau cakap. sesia je aku praktis dalam kereta tadi. tabah.  

sepanjang 15 minit itu. aku borak dan gelak macam biasa. tapi dalam hati. bagai diblender blender hati ku ini. ecewah ayat. bangga chef wan dengan pengunaan bahasa aku. haha. 

tapi serius. tak penah aku sesak dada camtu. sedih ok. 

dia pun macam takle nak pandang aku sangat. sebelum dia pulang. dia sempat cakap dia sayang kan aku. tapi dia terkepit antara ayah dia dan aku. mata aku dah berkaca abes time tu. waduh. macam cerekarama okeh. huhu.

tapi nak wat camne kan? keadaan memaksa memasing pergi haluan sendiri. memang susah aku nak lepas kan dia. lupa camtu je. but one step at a time sarah. one step at a time. 

yang pasti. dalam perjalanan pulang ke ampang. aku banjir setaman.

No comments: