27.12.12

Pandai hangpa naaa

kerna tiada mood mau mengajar. aku pakat kasi kerja cket kat student. dan akhir nya. aku ada banyak kertas harus di tanda. dem

ini karma namanya.

padan muka aku. kemalasan dibacklash diri sendiri. tabah. tapi takpe. sebagai cikgu cemerlang. aku cekal kan gak diri tanda paper smua.

tengah bes bes menanda. maka terserempak lah aku dengan kertas budak nak amek hati aku. aku suruh tulis satu line mengunakan perkataan teacher. depa tulis: 

"i love my English teacher, miss sarah very much" (vaseharan, 2012)

"miss sarah is a very good english teacher" (yii, 2012)

babik lah. terus aku teriak walau aku harus kekal professional. ecewah. haha. memang sah sah strategi mau kipas aku. tapi strategi agak menjadi lah. terus aku bersemangat tanda baki kertas. haha.

haish.. pandai hangpa naa. aww aww

[ camni lah aku kenyih lepas baca tadi. haha ]

No comments: