13.12.12

Panggilan keramat

tengah shiok shiok melepak. sms berbunyi. amek telefon dan baca.

"salam anak2 ayah. we are already in ampang. time to regroup. come once u all are free. love u" (ayah)

lepas je baca. terus kemas beg baju bagai dan terus pulang ke ampang. mithali tak mithali aku neh? haha.

tapi serius. di saat hati retak camni. aku serius perlu kan keluarga aku. walau depa tak tau pape pun. pedulik.

yang aku tau. aku mau duduk dediam bawah ketiak mak ayah aku. yang pasti. ketiak mereka yang panas itu mampu beri ketenangan buat aku. huhu. 

walau bunyi cam ntah pape. tapi serius. aku rasa tenang gila bila dekat sama mereka. macam ada kuasa apa je. jangan mak ayah aku bela jin sudah. tetibe. haha.

ok dah dah. mau pulang ampang. wehuu.

balik ampang.. oh oh oooooh.. balik ampang.  

No comments: