7.12.12

Dia datang


howaaa. serigala besar nan ganas kembali lagi. walhal buku tahun lepas pun tak abes baca lagi. dah semangat mau borong buku lagi. hm. sungguh tamak diri ini. huhu. 

lepas magrib. terus drift ke mines. ketemu amin, adik aku. beg dia dah penuh buku kot. kurang asam sungguh. beli tanpa aku. tapi takpe. aku angkut dia untuk round ke dua. woot woot.

masuk je dewan mines. mak aih. gila pening. banyak siot buku. walau aku yakin bbw dulu lagi menawan. sebab tempat lagi besar dan teratur. lokasi terbaru agak sempit cket. orang plak ramai. dah gaya pasar malam okeh.  tapi pedulik ah. janji buku murah melampau.

pusing punya pusing. las las aku beli 8 je. tu pun sebab dah pening ramai orang sangat. dan dari 8. 3 untuk hadiah kan kat insan terpilih. gila cheapskate aku neh. haha. 

tapi takpe. yang penting. aku berjaya tambah koleksi pustaka mini aku. hm. hangin lagi lah mak aku. huhu.

yok membaca! :)

No comments: