4.2.13

Ah sudah!

tengah bahagia usha youtube di opis. bila tetibe student aku dari zambia datang. ingat kan mau tanya pasal assignment ke apa tadi.

aku dengan baik hati siap tawar cokelat bagai. bila dia buka je mulut. adoh. mau terbalik aku.  mana tak nye. datang confess chenta sama aku rupa nya.

nasib aku tak nguyah pape. mau tersembur kalu ye. kaget siot. aku serius kaget. budak 18 tahun kot. adik aku lagi tua siot. haha. dan sangat berani. aku dulu nak khayal pasal lecturer pun tak penah. apatah lagi confess. major awkward okeh.

aku tengok je dia. dengar sampai abes. dan aku cakap yang aku tak berminat. beza seploh tahun kot. kalu beza setahun dua pun aku takmo. apatah lagi budak hingusan camtu. ecewah ayat. haha. 

pastu. dok tatap aku dengan muka penuh bermakna. siap puji aku sweet bagai. kalu aku manis. dah lama kene hurung semut okeh. haha. haish. tak senonoh tol lah bebudak zaman sekarang neh. 

nasib baik lama jap tuh. student sorang lagi datang. nak tak nak. dia harus balik. lega siot. tapi tak lega mana gak. sebab tangan aku telah di nodai. tabah. hulur mau hand shake. bila aku sahut. bley plak tak mo lepas. sudoh. kerat lah amek bawak balik jadi souvenir. sabo je lah. haha. 

walau hakikat nye. aku sedikit bangga ada student minat sama aku. tetibe terasa sedikit mengancam. bajet. haha. tapi aku tetap rasa awkward. dem tol lah.

[ lebih kurang camni ah muka terkezut aku. haha ]

No comments: