3.2.13

Dari Mauritannia ke Putrajaya

sarah. cik oren. isma. 

dari gombak ke cheras ke putrajaya ke damansara ke gombak. 

tiga serangkai reronda kl tengok lampu. hm. serius pelik pusing kl sama isma. huhu.

oh ya. isma kawan uia. dari mauritannia. kenal masa pi program. kata nya mau pulang negara bulan depan. dah abes master di uia. aku dengan baik hati pun cakap lah nak belanja. sumpah pemurah diri ini. aku pun masih terkedu dengan kebaikhatian aku. heh.

tapi isma tak mo aku belanja. huish. demand plak. wat sedih teringin nak pi putrajaya. tapi susah nak pusing tanpa kereta. bila pepikir. betul jugak. okeh lah. aku setuju. tu pun sebab dia masak kat aku dulu. hutang perut beb. kenyang 3 malam aku aritu. yums. 

merata lah aku bawak pusing putrajaya. tapi tak sampai sejam. isma dah tak keruan. ecewah ayat. abes dramatik. haha. tapi ye lah. ada ke patut dia ingat putrajaya happening macam bangsar. sibuk cari club. hotak lu. kalu cari staff kerajaan. memang bersepah ah. club? pi balik tidoq mimpi. haha. 

tak sampai 2 jam. dah abes tawaf putrajaya. jadi aku bawak pusing sunway dan damansara plak. tengok lampu. dan berhenti makan di gombak. layan makanan thai. aku paksa dia makan tom yam. haa. tau sedap. haha.

dalam jam 2230 gak ah aku anta dia balik. dan aku terus perjalanan ke nilai. sampai nilai dalam 2330. peh. penat siot. yang pasti. pasni. sebelum aku akan pikir dulu sebelum nak wat baik. hahaha. 

[ murni tak muka aku? haha ]

No comments: