2.2.13

Ayuh merapatkan sirraturrahim

las aku melepak sama ee, yam dan wawan. adalah dalam setahun dua lepas masa. masa uncle shukree ada lagi. pi hiking di monkey beach penang bagai. lepas tuh. smua pakat wat hal sendiri.

sampai lah arini. 

kebetulan depa mai kl untuk lawat mak tok. smua pakat sopan je. muka abes prihatin kot jaga nenek sakit. tapi bila mak tok masuk je tido. cucu smua pakat naik tanduk lah. sabo je lah kalu nenek aku tau. haha. 

cilok keta mama yuih. besar cket. dan orang muda pakat ronda kota kl. destinasi pilihan. danau kota. sepupu aku semangat nak borong barang. aku tak suka sangat tempat reramai orang tapi layankan aja lah.

sampai jam 3 pagi gak lah kat danau. aku dah mamai gilak masa tuh. wanita berkerjaya katakan. cukup time masuk tido. ecewah. tapi serius. aku dah tak tahan ngantuk sekarang. mamai semacam.

tengah bes memamai. sesedo je. tengah elok je melantak roti nan pakistan kat chow kit. gila ah. aku selalu kalu makan time camtu. sah sah dalam mimpi je. keke. huish. memang bahaya melepak dengan orang penang. hidup untuk makan okeh.

jam 430 pagi baru jejak rumah. niat mau lena. sepupu ajak borak. dah tersangkut sampai 630. masa tuh. serius dah takle blah. tak tau realiti atau mimpi. nampak sangat dah tahap wajib tido. tabah.

pape pun. trimas sepupu ku dari penang bawak jejalan usha lampu. aku enjoi. tapi aku lagi enjoi kalu bley balik tido awal. haha. 

No comments: