26.10.13

Piknik dalaman

haaa.. canggih tak canggih. orang kelah tepi laut. aku kelah dalam rumah epah. smua nye berkat hujan rahmat di siang hari. abes tergendala plan mau belari lari anak di tepi pantai. frust abes.

tapi nak wat camne kan? kelah mana pun layan kan aja lah. yang penting. orang kuat harus ada di sekeliling. dan arini. aku di kelilingi insan berkeluarga. hehe.

epah. nana. hadi. asrul. nini. dhia.

aku siap beli selambak kacang lah. keropok lah. muruku lah. bajet nak makan tepi pantai katakan. las las makan depan tv sambil berangan bunyi ombak. masyuk abes. haha. 

memacam lah borak arini. walau topik utama adalah anak. iya kan aja. bila part tak paham. aku sambung makan. strategi baik punya. em. patut balik kenyang 4 malam. heh. 

sampai malam gak lah lepak. mana tak nye. bukan main payah nak kumpul mereka smua ni. smua punya komitmen memasing. aku je maintain merewang gitu. tabah. 

memandangkan tak berjaya piknik di pantai. harus wat perjumpaan seterusnya dalam masa terdekat. kene cek weather forecast camni. hm. semangat tak semangat. nak gak mandi laut. hehe. 

pape pun. seronok jumpa budak gila bernama epah dan nana. sedar tak sedar. dah jadi mak orang dah pun. haish. how time flies. smuga persahabatan ni kekal sampai bebila. ameen.

[ dua. satu. dua setengah ]

No comments: