6.1.14

Dugaan yang menduga

kelas jam 0800. bangun tido jam 0820.

omaigod! terus cramp jantung tengok jam. 

ntah dari mana datang kuasa. aku terus lompat dari katil terus ke tandas gosok gigi. tak mandi tak apa. terus pakai baju dan ke opis. nasib opis dekat je. 

jam 0830 aku sampai opis. 

hebat tak hebat. seploh minit je untuk bangun, siap dan drive ke opis. em. kalau ada acara olimpik. konfem aku dapat emas. haha.  

sampai je. bersepah lecturer dan student di sepanjang koridor. rupa nya guard lupa unlock smua kelas di legenda. dalam 0840 baru guard buka kelas aku. fuh.. rezeki siot. bwahahaha. suke suke.

settle kelas dalam jam 1000. terus balik rumah mandi. tak mampu aku nak mengajar lagi dua kelas dalam kondisi camtu. melekit okeh. heh.   

hm. esok kene pasang tiga alarm gamak nya. ayayai.

No comments: