17.1.14

Kaseri di hati ku

datang opis dengan hati duka.
pulang opis dengan hati suka.

semua nya gara gara cik nithya. thank u sayang. teruss. sebelum ni tak sayang sangat kan? haha.

ni smua pasal aku selalu sebut pasal kueh kaseri. kueh ni selalu indian yang buat tapi payah gila nak cari kot. kalu jumpa. konfem tak sedap sebab manis sangat. selalu orang guna instant sebab kalau nak buat dari bawah. memang renyah gila.

[ ini kaseri idaman sarah ]

nak di jadikan cerita. sempena thaipusam. cik nithya sudah stori sama kakak ipar dia pasal aku kempunan kaseri. kebetulan kak ipar dia terharu aku datang kenduri dia aritu. terus bikin wokey. lagi nak nangis, dia buat cara tradisional. guna susu lembu asli.

gila babik sedap okeh. babi pun tak sedap camtu. hahaha.

nithya kasi sebalang kaseri untuk aku. hanya untuk aku. aku kasi jiran opis sorang satu je. yang lain aku simpan. mau bikin stok masa depan. ntah bila nak dapat lagi kan? huhu.

kepada cik nithya. terima kasih atas keprihatinan anda. dan puan amu, kaseri kamu memang layak dapat medal. sedap nak mati.

sekian *lari ke arah kaseri* 

No comments: