8.11.09

2 gadis dan Midvalley

lokasi : midvalley
insan : sarah. nana.

pegh.. gila bes lepak bila dah lama gila tak jumpa awek bernama nana ni. ketar gak kaki memula bila dengar nak jumpa kat midvalley. dah takda tempat lagi jauh ka?. tapi takpe. demi kamu nana. aku sanggup (cepat terharu. cepat). macam-macam la kami wat. tapi waktu paling bes. masa kat kedai buku. sebab nana hadiahkan buku sempena besday aku yang dah berzaman lepas. pedulik. janji aku dapat buku yang aku nak. percy jackson & the olympians. book 1: the lighting thief oleh rick riordan. masa nana bayar buku tu. aku gembira gila tahap brain freeze slurpee.

buku ni macam bes sebab genre dia fantasy. dah la ada elemen dewa dewi greek yang mampu wat aku tido senyum nampak gigi. hm. macam ngeri la plak. huhu. aku belum apa dah balut buku tu dengan plastik unicorn cantik cantik. lepas exam morphology. akan ku baca buku tu dengan penuh rasa terharu pada cik nana. tapi kalu kamu nak mengembirakan kan aku lagi. sila la bagi sequal dia jugak. sumpah aku terus menari macarena kalu dapat sungguh. bes. bes.

mekaseh nana. aku suka bangat.

No comments: