20.11.09

Main. budak laki. arnab

macam pelik plak bila wat direct translation. buruk sungguh nama itu. tsk.

masa kat midvalley aritu. tesco ke apa ntah wat sale buku. memang murah abes la. semua buku rm5. tapi buku tak banyak pilihan sangat la. masa tengah belek-belek buku mana nak beli. tiba-tiba. aku ternampak satu buku ni. seolah-olah ada cahaya dari syurga tuju kat buku tu. walau hakikatnya. cuma lampu fish eye biasa. aku terus amek buku tu. usha-usha sikit. tak bley jadi ni. murah gila. bukan senang nak dapat buku camni di pasaran. kalu ada pun. mahal kot.

dan di sebabkan perasaan ingin tahu yang membuak-buak. aku amek. beratur dan bayar. dan buku itu adalah..

tadaaaaaa. (sila wat terkejut)

smuga selepas aku khatam buku ini. aku akan jadi arnab menarik. bukan arnab makan lobak tu. aminn.

1 comment:

ekeyz said...

cam menarik...sudi kongsi ilmu tersebut???aku senang hati terima ilmu tersebut..mungkin 1 hari sudah khatam..hehehee