29.11.09

Gamat

lokasi: sonstar kopitiam
insan:
amad. hibri. hanis. hairi. dayah. ekei. che wan. syahirah. aku.

kenduri baah memang ibarat reunion bebudak sekolah. abes jumpa balik yang dah lama tak jumpa. majoriti. muka sama. kira aku masih cam la walau semakin cun. dulu. tengok sekali dah muak. keji sungguh. rupa dah macam anak buangan je. tapi sekarang. peghhh. cun melecur abes. aku ada gak tanya apa rahsia. ada jawap amal susuk. ada jawap amal urutan batin. macam haram. pasrah. 

lepas berjaya merosakkan kenduri puan baah dengan menyalah guna pelamin secara beramai-ramai. semua pakat lepak kopitiam. bising nak mampus. gamat dengan gelak kiteorang je. aku dapat rasakan tokei kopitiam terus dapat hidayah nak pasang dinding serap bunyi. semua pakat wat cam kedai sendiri. tapi takpe la. aku maafkan mereka. hehe. memang bes la bila jumpa kawan camni. hmm. petang nanti. ramai dah nak balik. dah mula kelas la. kerja la. kena tunggu kenduri seterusnya la kalu nak kumpul camni lagi.

fakira. sila kawen secepat mungkin. hoho.

1 comment:

ekeyz said...

kenapa aku kene kawin??perlukah??

aku rasa, bila kau kawin lagi meriah...tak gitu>???