19.11.09

Dua alam

arghhh. konpius. aku konpius. kenapa la:
a) gadis sekarang lebih kacak dari lelaki sebenar.
b) lelaki sebenar cantek dan ayu mengalahkan gadis sejati.

aritu aku dok usha-usha youtube. walau aku tak berapa minat korea. tapi video clip dieorang memang takle dinafikan lawa gila. memang top kualiti la. kalu nak banding dengan malaysia. tak payah la. buang masa je. ibarat matahari dengan pasir. pegh.. gila hina. haha. lebih kurang camtu la.

masa tengah tekan-tekan link. terjumpa satu video clip ni. nama kumpulan macam teori matematik tambahan f(x). macam menarik sebab aku membayangkan sekumpulan nerd yang hot menari dan menanyi. tapi laen yang kuar. ada 5 orang. tapi yang paling aku nampak. sorang ni. kacak sialll.

aku pun google. apakah?. dan aku kecewa yang amat. sebab dia
a) anak dara bernama amber
b) lahir 1992 (17 tahun)

amber?. abes gadis nama dia. dah la mampu menjadikan aku phedophile paling gemilang. tsk.

2 comments:

misteriaku said...

AMBER MEMANG DH BUAT RAMAI TER LESBO CEKEJAP KT KOREA TU. DAN MUNGKIN JUGAK KT NGRA2 LAIN.HEHE.. TP DIA MMG KOOL DAN BEST BEB! TGK LA VID BARU DIORANG. COMEL. TAJUK LAGU CHU. HEHE..

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

aku kat mesia pun terlesbo gak. tsk. patut kasi bapok semalaysia tengok. manatau mampu menjantankan mereka kembali.