20.11.09

Terhina

dia: sarah.. ko cun arr..
aku: huh?. hehe. thanx.

waaa.. memang berbunga abes. bukan setakat tu je. dah rupa kebun dah hati bila orang aku minat cakap camtu. walau aku takle berhenti kenyih. hidup mesti diteruskan. chewah. haha. sejak kejadian tu. hidup aku gembira gak la. tapi semua ni hanya untuk sementara. tsk. kerna beberapa hari kemudian..

nak jadi cerita. ex orang yang aku minat ni add aku dalam facebook. tak kesah la kan. tapi...


bila tengok gambar. aku konpius yang amat. orang aku minat ni bi-sex ke?. apsal ex dia macam jantan ek?. aku pun usha gambo dia lama2. memang SAH pompuan. erk. apsal awek dia dulu muka macam drag queen?. aku bukan nak keji. tapi sumpah nampak macam laki yang baru start makan ubat hormon. comei la tapi muka bersegi abes macam baru lulus sekolah militari. pastu aku teringat apa laki tu cakap kat aku dulu.. dan aku rasa terhina yang amat.

muka aku macam drag ke?. arghhh. kebas otak.

No comments: