25.11.09

Tepu

dalam tempoh seminggu. aku abeskan empat buku suku iaitu:
a) percy jackson & the olympians: the lightning thief
b) percy jackson & the olympians: the sea of monsters
c) percy jackson & the olympians: the titan's curse
d) percy jackson & the olympians: the battle of the labyrinth
e) the lovely bones (suku)

oleh kerna itu. satu-satunya perkataan yang sesuai untuk melambangkan keadaan otak aku ialah

tepu

sekarang rupa aku dah macam orang parkinson. ketar sakan sebab tak dapat buku percy jackson & the olympians book five. januari depan baru kuar versi paperback. urgh. kenapa hidup ini sungguh tak adil?. takpe. sabo sarah. sabo. 2 bulan je lagi. aku harap rick riordan tak keluarkan buku enam. kalu tak. aku dengan pantas akan pos santau khas dari malaysia. dah tak sanggup nak tunggu lapan bulan untuk versi paperback kuar. tsk.  

No comments: