27.12.09

Dilaknat Poseidon

lokasi: Yuen (all you can eat steambot)
harga: rm20.50 sorang
insan: sarah. aing. ashik. yana. rehan.

dengan harga bil. terbukti aing kini orang kaya baru. belanja kami semua makan kat Yuen tuh. hidup aing!. kalu ko jadi ahli politik. sumpah aku support ko. haha.

puas. amat PUAS.

mana tak nye. seleksi seafood menggila. semua aku tibai. mesti poseidon laknat aku. konfem! tapi lantak ah. janji berbaloi duit aing. kan aing. kan?.

meh. pasni aku belanja ko tengok wayang plak.

4 comments:

ainguzzle said...

mau! :)

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

pilih satu.
a) muallaf <-- mau. mau
b) cerita cina

ainguzzle said...

cina la sebb da lama tayang, takut abes. muallaf, second date kite nak? aku byr sndiri.

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

gambo cina tu dah lama ke kuar?. aku baru sedo masa ko tunjuk poster aritu. hehe. cina then. :)