12.12.09

Muka cun. Otak karat

lokasi: ampang point. lagi.

tengah bes aku jalan sorang-sorang. tibe-tibe. terjumpa satu pasangan tengah cakap dengan suara kuat yang amat. laki tu diam je. yang pompuan tu macam marah-marah. tapi sebab aku berprasangka baik. dia tengah praktis vokal kot?.

dara: i dont know what she is?. tamil?. urghhh..
teruna: (angguk aje)

terkedu. pastu aku sengih sorang-sorang. tamil?. apa ke bangang. tamil tu bahasa la. tsk. harap muka je cun gile. tapi benda simple camtu pun tak tau. mampu diklasifikasikan sebagai bimbo sejati.

tu la.. mak suh pi sekolah belajar rajin-rajin. takmo. sibuk gosip. amek kau. muahahaha.

isk. emo plak aku di siang hari. salahkan hormon.

2 comments:

Anonymous said...

actually, tamil is also a group of people, bukan bahasa je. they come from tamil nadu, a state in india and also certain parts of sri lanka. and they speak tamil. so she wasn't entirely wrong. =)

nice blog, btw. =)

Sumpah Aku Bukan Raksasa said...

halo anonymous. i do know bout that. did my googling before writin this post. hehe. but theres been consistency bout her using all the wrong preferences that i didnt include. panjang sangat. hehe.

thanx nway. :)