23.12.09

Fedex khas ke iran

apa punya aura la ko ada ni?. abes semua orang keliling dia tak suka dia. baru sekarang aku paham apsal orang benci sangat ko hasan.

wahai hasan. kalu diberi peluang. sekarang gak aku anto ko balik iran.

gile bes. haha. suka sangat tanya soklan macam haram. kalu sekadar nak tanya benda ntah pape. semata-mata nak buatkan orang nampak bodoh dan kau nampak bijak. sekadar nak uji sampai presenter tak tau nak jawap pe. baik tak payah.

hasan: bout what ure presenting just now. create one question related to it NOW.

eh babi. ko sape?. ni bukan exam ah. tolong la tanya benda yang senonoh cket. benda yang ko tak paham dan perlukan penerangan dengan lebih mendalam. bukan suh orang wat questionnaire dan dan tu gak. berkerut-kerut dahi bebudak kelas dengar soklan dia. tsk. aku jawap. aku wat soklan dan dan tu gak. tak puas hati aku bley jawap. tanya lagi soklan bengong. aku jawap lagi. sampai isarji mencelah.

haish.. sesapa nampak mana patung voodoo aku?.

No comments: