10.11.10

Akhirnye

sampai je kl dari melaka. terus qodo tido kaw kaw. kalu orang tak tau. mau dia ingat aku sleeping beauty. tetibe. haha. puas je tido. bangun. bancuh kopi secukup rasa. dan pulun siapkan thesis. tak sangka aku ni cemerlang di saat genting. sedo pun diri. huhu.

tapi. walau perlu tambah lagi 10 lai. sumpah susah. aku rasa smua idea aku dah abes. aku dah taruk smua dalam 26 lai yang di canang canang dr. normala itu. haish. cuba kalu suh tulis pasal melaka. cakap je nak brape lai. esok gak aku siapkan. chewah. haha. wat masa sekarang. fokus 10 lai tu sarah. fokus.

argh. gila susah. 4 jam gak la aku goreng rebus stim smua la. dan. aku berjaya dapatkan 10 lai lagi. bwahahaha. jangan tanya mana aku dapat. sebab aku pun tak tau dari mana. otak pusing. mata kero. sedar sedar dah siap. caya la beb. alhamdulillah shukur nikmat. malaysia maju rakyat selamat. tetibe masuk sentimen patriotik plak. sewel. huhu.

terus mandi ala p. ramlee sat. wangi kan diri. dan terus ke iimu. macam biasa la. bos. pinjam printer sat. huhu. tuka margin cket. maka dapatlah 37 lai. up cket. print dan terus ke torture room. bilik puan normala. atas saranan kak aini. teman seopis. aku pun baca la qursi da 3 qul. wat jadi pedinding beb. lepas tiup tiup cket. ketuk pintu dan masuk. macam biasa. sambil sengih.

dia: siap dah?.
aku: err.. bley la.
dia: how many pages?
aku: up cket. 37.

pastu dia belek satu satu depan aku. gila psycho.

dia: u puas hati dengan kerja u ni?
aku: err. not really. but i can add on later kan?
dia: only on my suggestions.
aku:wokeh!.
dia: bout chapter 4. the most crucial part. i kasi u 2 weeks siapkan smua.
aku: huh?. (asyik ternganga je aku)
dia: camni la. u anta full analysis monday after raya haji.
aku: em. ok. kalu tak. i'll give u atleast half the analysis dulu ek.

dia tak jawap wa cakap sama lu. memang dia nak full la tu. pasrah. dah la tu. siap perli aku.

dia: kalu kawan u ajak ronda. u cakap "takle. i busy. wat thesis"

dia tau ke aku pi melaka aritu?. haish. memang bahya la dr. normala ni. tetibe rasa macam dia anto puaka usha progress aku. hm. dia tak tau. aku la kepala meronda sejati. haish. dilema ni. camne aku nak raya haji dengan tenang?. kene pikir thesis plak. adoyai. sempena raya qurban ni. terpaksa la aku qurban sedikit masa dan tenaga demi chapter 4.

tak suke.

No comments: