19.11.10

Boot camp kembali

lokasi: padang merbuk, kl
waktu: 0650 - 0800
insan: sheena. sarah. ayah.

setelah dipaksa rela oleh kakak kandung bernama sheena. hmm. bajet banyak kakak je. walhal satu je. heh. aku dengan liat nye bangun pagi. sambil mamai. sambil bersiap. walhal tak mamai mana pun. tak rela pi bootcamp ada le. mana tak nye. sesi senaman tahap askar. adoyai. cuba ajak poco poco. semangat gak den. hm. sabo je la.

0630 kuar umah. sampai dalam 0650. terus kene lari padang wat warm up. tengok tengok padang lecah gile. aiseh. lagi askar la jawapnye. usha usha. ada 3 trek. macam dedulu je. layan. las year pi. walau penat mengila. janji abes smua aku kerjakan. tu bajet konfiden cket kali ni. silap. memang silap besar. tsk.

ok. time warm up dan trek satu. aku gile cemerlang. trainer siap cakap very good. kembang kucup idong aku bangga. haha. tetibe sergeant tu suh lari padang 2 round. wtf?. babi tol la. aritu time isi form. dengan semangat nye aku isi yang aku takle lari jarak jauh. nak wat camne. cepat semput. tu yang dari dulu sampai sekarang. aku terror sukan jarak dekat je.

batu selambut. ting ting. susun selipar. terror la. lari padang dua round?. mengucap panjang aku. tabah. tapi lari gak. air muka harus di jaga. round satu. lulus. masuk je round dua. semput gile weh. sampai penin penin. aku dah cakap aku takle. kene push gak. abes je lari. amek kau. terus nak muntah wa cakap sama lu. memalukan tol la. tengok bapak aku. rilek je. chait.

hm. sekarang aku dah paham perasaan sao masa join boot camp dedulu. dia lagi kronik. siap muntah. aku baru nak muntah. belum lagi. macho cket ah. heh. masuk trek 3. kak aku cakap muka gile pucat. bibir abes puteh. mintak izin jap. sergeant suh jalan tepi padang. lepas sedut oksigen secukup rasa. sambung trek balik. hm. sungguh kental diri ini. haha.

sumpah lega bila abes tadi. abes la sengal satu badan aku esok. sian badan aku. terkejut. huhu. laen kali. kak aku baru je terdetik nak ajak aku. terus aku kasi dia surat doktor. sanggup tu. tabah.

No comments: