30.11.10

Ayuh berteater

lokasi: istana budaya
insan: sarah. una. aing. shiqin. sopi.
teater: natrah

patut tengah gigih nules chapter 4. tapi sempat lagi layan teater tuh. tsk. aku pun dah tak tau camne nak slow talk dengan diri sendiri. memang dasar tak sedo diri la. tabah.

pape pun. aku tetap enjoi layan teater tadi. ok la. ada part sedih. ada part aku gelak sebab bangang sangat. ada part aku ngantuk. ada part aku berdebar. ada part aku nyampah. dalam erti kata laen. teater ni berjaya bermain dengan emosi aku. pegh ayat. mesti cikgu bm aku dedulu bangga. heh.

umi aida: ko memang pandai berlakon. layak dapat medal.
maya karin: dalam tv. ko kayu mengalahkan kayu. dalam teater. senonoh plak. hm.
remy Ishak: i love uuuuu. walau ko joget keras. saham ko tetap melonjak. heh.
aaron aziz: ko pun pandai. aku ingat ko sekadar muka comei. haha.
liyana jasmay: ko takda pun takpe. merosakkan scene je. cis buat kau.
nabila: ko pun best sampai aku tak kenal tu ko sampai abes teater. terror.

kesimpulan. smua pelakon bes melainkan liyana jasmay. sumpah gedik. tak tahan. cis kali kedua buat ko. nasib aku tak pandai wiring. kalu tak. time scene ko. dah lama aku potong wayar microphone. biar takle dengar suara ko yang ntah pape tu. haha.

lepas ni. mau tengok teater LAT plak la. macam bes.

No comments: