14.11.10

Sekeping syurga

selalunya orang naik gila bila tengok kasut la. beg la. baju la. tapi aku?. naek gila bila tengok makanan yang bes. dan tadi. aku menggila di food republic pavilion kerna. aku terserempak sama

juz heavenly bakery

dem. sesak napas kejap. setau aku dieorang ada 4 outlet dalam malaysia. dan pavilion bukan salah satu. setelah menemu bual pekerja situ. nak jadi cerita. aku datang hari pertama dieorang buka. jodoh?. mungkin.

tak sampai 3 minit. aku dah borong 3 kek berlainan. nasib duit cket. mau aku baru cucuk dari bank. abes satu kedai aku borong. tapi takpe. yang pasti. aku tersangat hepi lepas borong kek tu. terkinja-kinja macam apa je. nak kata sugar high. tak makan lagi. hm. kronik weyh.

sepanjang perjalanan balik ampang. ashik usap 3 kotak kek tu je. dan aku? sengih memanjang. betapa hebatnya kuasa juz heavenly. kek kankang ke apa?. haish. sampai je umah. terus susun cecantek. lama gak aku nak makan. sayang weh. tapi las las. makan gak. heh.

......

lama gak aku terdiam. sebak tetibe. a slice of heaven wa cakap sama lu. sumpah sedap. hm. mau ke juz heavenly lagi. cuba kek laen plak. teringin chocolate durian. dengar review. sedap menggila. argh. takle jadi ni. oh ya. ini 3 benda yang wat aku gembira sepanjang hari:

saya cinta ini banana cream pie

death by chocolate. mati senyum kot.

macademia chocolate brownies. yums

No comments: